Trött och kort inlägg!


hejsan bloggen och alla läsare! Idag är jag trött för vi sommnade inte för en halv 4 på natten. Men vi vaknade klockan tio och det är väldigt tidigt så det är därför jag är trött.
Inatt ska Rafael min brors son sova hos oss det ska bli kul,Men vet inte om jag kommer att orka att göra så mycket saker ikväll. Men något kommer vi iallafall göra frö annars blir det ju tråkigt. Men idag har jag inte gjort så mycket jag har bara tagit det lugnt efter en tältnatt, men det var bara kul att sova i tältet. Nu har mitt godisläfte slutat så nu kan jag äta men jag ska endå inte äta för jag vill träna och sådära. Men eftersom jag bara har tagit det lugnt idag så har jag inget mera att skriva om.
tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0