Jag vet inte hur dagen...

tja tja blogeen och alla läsare! Nu sitter jag hära i min fina pyjamas inte en pyamas utan bara något. Idag ska jag vara men Hanna men endå vet jag inte riktigt hur dagen blir vi får se, jag klanske ska vara med Tove lite senare idag...
Men det får vi se hur det blir med det.
Det är säkert att jag ska vara med Hanna så det är bra men om jag ska till Tove sen då lämmnar jag Hannna,men jag säger ju såklart till innan jag går :) Men jag vet inte riktigt hur dagen blir så jag skriver senare,sorry om jag är lite tråkig idag för jag kommer nemligen ta samma innlägg på andra bloggen också för jag orkar inte skriva två inlägg idag!
Hära är andra bloggen: http://ticket.blogg.se om ni undrar varför den håra bloggen heter klaramariablomqvist så är det därför jag heter klara i förnamn och maria heter maria i förnamn och elin heter blomqvist i efternamn men jag heter
klara maria bomqvist i mitt hela namn så bara lite roligt:)

ha det bra så kanske jag skriver senare idag bara kanske♥

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0