idag...

hej bloggen:) idag skulle jag bäretta hur min dag har varit vi har inte gjort något men vi har endå haft kul men jag ringde tove och då skulle vi möta dom vid donken vid SIBA då gick vi dit men när vi ungefär var dära så ringde tove och sa att hon hade ätit klart så då sa vi att vi endå skulle gå dit för att vi ville köpa en glass! Sen när vi hade ätit en glass gick vi hem till mig och elin för att studsa på våran stutsmatta sen drack vi massa vatten för vi var skittörstiga.Sen så gick vi hem till hanna och bara var dära så det är min dag vi hade iallafall  kul...
Men om man ska sätta betyg för den 0-10 då sätter jag 8 för vi gjorde inget men vi har haft skitkul :)

HA DET BRA ALLA BARN OCH IMORGON KANSKE JAG SKA VARA MED HANNA OCH TOVE BARA KANSKE...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0