idag ska jag till GRÖNAN!!

hejsan alla bloggare och läsare idag ska jag till grönan det ska bli toppenkuuuuul!!!
Men jag är tråkig idag igen så nu tänker jag ta samma inlägg som jag har skrivit på http://.ticket.blogg.se/ för det är ganska jobbigt och skriva på två bloggar...
Jag vaknade idag av att Elin skulle till emma som alltid,jaja sen så gick jag upp och kollade på Sjukhuset på 3-an det var två avsnitt hallå jag gillar faktigst det pogrammet.
Sen så åt jag frukost.
Sen ville jag platta håret ocg ducha så de gjorde jag också Sen så nu sitter jag hära men jag kommer inte kunna skriva idag gör jag ska ju till grönan så alla vet!
goodbye:)

JIPPPPPI♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0