IceCreamLove

Tja bloggen!
Nu sitter jag här framför datan och käkar en glass. Har precis ätit lunch. Fiskpinnar med ris, elr säger man tvärt om?
Aja, iaf så vaknade jag typ 10 i 12 idag. Igår kollade Rafi på Bolibompa hela kvällen, för det va på film.  Sen när han sov så kom Linus & då va klockan typ 10 elr nåt. Och jag va astrött för att jag hade somnat halv 5 dagen innan. Men jag ville inte gå och lägga mig. Vi fortsatte att kolla på nåt tråkigt program på TVn, sen när det va slut så kollade vi på På Smällen & jag åt Billys Pizza vid 12. Sen när den va slut så gick jag och la mig. Som sagt så vaknade jag 10 i 12 och har inte gjort så mkt.
Ska kanske till centrum och kolla om jag kan köpa nåt på Gina? Vet inte, men Klara ska kanske va med Frida, Alle & Hanna.
Får se vad jag gör. Nås på luren!

klara

/ elinmariablomqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0