Hos Frida

Tja bloggen!
Inatt slaggade jag med Frida & Maria hos Maria. Vi typ kollade på Saw, och Vingar Av Glas. Sen skulle vi kolla på Lizzie McAire, sämst på stavning nr 1?, men vi spelade Girls & snackade typ hela natten. Vi somnade typ vid halv 4. Sen vaknade jag efter typ 20 minuter och då låg jg kvar i sängen typ i en timme eller nåt. Det blev ljust innan jag somnade så det va mkt svårare att somna om.Sen tog typ Frida allt täcke och halva sängen. Så jag gick och la mig vid deras fötter. Sen vaknade alla av att KLARA busringde :D Jag visste inte att det var hon, och jag hade värsta dåliga morronhumöret ;) Men då typ vaknade alla. Och Maria började dansa :). Sen fixade vi oss och åt frukost. Sen stack vi hem till Frida. Just nu sitter Frida och ränsar hennes TVskåp för det ska målas om. Maria sitter och sjunger Jimmy Jansson. Jag sitter jag diggar :D. Sen ska Maria & Frida till The Voice. Dom ska möta Johanna Premberg vid Donken vid 5. Själv fick jag inte åka med Julia, Emma e & Rebecka. Ska stanna hemma. Men det är ju inte sista gången The Voice är, det kommer fler chanser ;) . Men nu ska Maria ha datan. Ha det bra! För det ska jag ha!

♥ / elinmariablomqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0